Dani, a személyi edző

5+1 dolog amit (ne) fogadj meg az új évre

Szuper sikereket érhetsz el az új évben, ha de csak ha reális célokat tűzöl ki magadnak! Az alábbiakban összeszedtem Neked a leggyakoribb fogyókúrás célokat és egy kicsit átírtam őket. 🙂 Ha megfogadod a tanácsaimat, motivált maradsz és így jövőre már nem kell újra megfogadnod őket! 😉

1.Megfogadom, hogy innentől heti 5x napi 1 órát edzek!

Mi ezzel a baj?Az, hogy ha eddig nem edzettél akkor a heti 2-3 edzés is bőven elegendő! Ha nem akarod rövid távon hosszú távra parkolópályára állítani a fogyásodat, meg kell tanulnod helyesen edzeni. A túlerőltetés helyett fogadd meg inkább azt, hogy hetente minimum 2x átmozgatod az egész tested. Ha megerőltetőnek találod még ezt is, akkor eddzél heti 2x fél órát! A lényeg, hogy pozitív élmény legyen számodra, mert még sokáig kell csinálnod. 🙂  

2. Megfogadom, hogy ha este hazaérek a munkából többé már nem eszek! 

Helyette fogadd meg, hogy amint végeztél a munkahelyeden bekapsz egy müzlit. Így mire hazaérsz könnyebben fogod az étvágyadat kontrollálni és idővel még a hűtőt is elkerülöd.

3. Koplalni fogok és kész!

Lehet, hogy így néhány hét alatt 4-5 kilót ledobsz, de ennek a súlynak a nagy része víz és szénhidrát. Ráadásul a szigorú koplalást lelassult anyagcsere és visszahízás kíséri. Ha eddig jellemző volt rád, hogy napi 2-3x ettél fogadd meg, hogy feltornázod 5-re. Csökkentsd a kalóriát a szinten tartó beviteled 20%-ával.

4. Itt az ideje, hogy vegyek egy csomó zsírégető szert.

Kezdő fogyni vágyóként rengetek pénzt és csalódást megspórolsz ha nem tablettákba hanem magadba veted a bizalmadat. Mert mi történik azután, hogy leadtad a súlyfelesleget és abbahagytad a “zsírégetőzést”? Vagy visszahízol mindent, vagy folytatod a vásárlást. Ez utóbbit természetesen nem tudod örökké fenntartani, hiszen a szervezet előbb utóbb elkezd alkalmazkodni (pont úgy mint a kávédban lévő koffeinhez) és a “zsírégető” már csak a pénzedet égeti. Ráadásul ha magas a vérnyomásod (ami kezdő fogyni vágyóknál igen gyakori) akkor komoly kockázatnak teszed ki a szívedet, a termogenikus zsírégetők ugyanis serkentőleg hatnak!

5. Csak bizonyos testrészeimmel nem vagyok megelégedve ezért csak ezekre fogok edzeni!

Nincs helyi zsírégetés. Nem lesz feszes a popsid a sok lábemeléstől és se tónusos a hasad a planking challenge-től. Helyette eddzél az egész testedre! Dolgoztasd meg egy edzésen belül a lehető legtöbb izmot és felejtsd el az izolált gyakorlatokat. Ez felpörgeti majd az anyagcseréd. 😉

+1 Idén végre végleg lefogyok!

Ez egy szuper fogadalom, de pontosítsuk! Mennyi kell fogynod? Ha például több mint 40 kiló van rajtad, akkor adj időd magadnak és fogadd meg inkább azt, hogy bevezeted az életedbe a rendszeres mozgást, megtanulsz helyesen edzeni és leadsz 20 kilót. Akik csak 5-10 kilót szeretnének fogyni általában ott rontják el, hogy májusig halogatják a fogyást és nem lesznek “készen” a nyárra. Adj ésszerű határidőket magadnak! Számolj heti fél kilós fogyással és írj fel magadnak részcélokat! Így motivált maradhatsz és 2017 végre elhozhatja számodra a sikeres fogyást! 😉

 

Ha még több segítségre van szükséged kattintsd ide: http://www.le-akarok-fogyni.hu/

 

 

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!