Dani, a személyi edző

A belső comb edzése

A belső comb edzése

 

A belső comb nem hiába kapja az egyik legnagyobb figyelmet, akkor ha fogyásról beszélünk. Ez ugyanis az egyik legmakacsabb terület amivel nő valaha találkozhat. 🙂

Na de miért olyan nehéz belső combról fogyni?

Az emberi test nem véletlenszerűen választotta ki azokat a területeket ahol a zsírraktározása fokozottan valósul meg. Nőknél a csípő, a mell,a felkar és a belső comb tipikusan olyan területek ahová könnyen és gyorsan raktároz a szervezet.

Hogyan fogyjak le belső combról?

Mivel az egyik legmakacsabb területről beszélünk a belső combodon lévő feleslegtől csak kemény munkával fogsz tudni megszabadulni. És a kemény munka alatt elsősorban kemény diétát értek. Az hogy ki honnan fogy illetve hova hízik az a genetika függvénye. Ha szerencsés vagy az első ledobott kilóid származhatnak akár a belső combodról is. A többség azonban nem ilyen szerencsés.

Kell-e egyáltalán fogynom a belső combról?

Az egy helyre koncentrált zsírégetés vagy ahogy gyakran mondjuk helyi zsírégetés jelensége mítosz. Ugyanúgy ahogy a hasad sem lesz kockás a rengeteg időrabló haspréstől úgy a belső combod sem lesz vékonyabb a tárogató gép gyakori látogatásától.

Mielőtt nekiállsz a belső comb erősítő gyakorlatok végzésének kérdezd meg magadtól, hogy mi a célod az egésszel. Egyáltalán nem biztos ugyanis, hogy kell külön edzened a belső combodra.

Miért akarsz a belső combomra edzeni?

Túl kicsinek találod és szeretnéd ha a combod minden irányból formás lenne? Az is lehet hogy nincs is rajta súlytöbblet csak szimplán kisebbet szeretnél. Ebben az esetben az izomszövetből akarsz fogyni. Az izom sorvasztása csak fokozott, extrém tartós igénybevétel vagy tartós éhezés során következik be. Mind a kettő szélsőséges körülmény ami távol áll az általam képviselt egészséges életmódtól. Ha feszes a combod, akkor örülj neki és ne akarj lefogyni belőle.

Facebook oldalamon további érdekességeket találhatsz!

Ha úgy érzed, hogy löttyedt a belső combod környéke hasztalan fogyókúrás szándékkal izoláltan edzened rá, ráadásul a súlyfelesleged alá még plusz izomtömeget is szerezhetsz amitől még nagyobbá válik a belső combod területe. Ez akkor valósul meg, ha nem fogyókúrázol közben, azaz nem vagy kalóriadeficitben.

Ha szeretnél a belső combodról fogyni, jó ha megjegyzed, hogy csak akkor fog sikerülni ha közben megfelelő diétán vagy!

 

Ha szeretnél lefogyni, akkor ezt el akarod olvasni: 7 végzetes tévhit a fogyásról ingyenes e-book!

 

Kell-e külön edzenem a belső combra?

A belső combodra akkor van értelme edzened, hogy úgy látod, hogy az alap combizom erősítő gyakorlatok kevésnek bizonyultak de akkor sem javaslom, hogy csak és kizárólag a belső combizmodra eddzél, egyszerűen azért mert az esetek 90%-ában nem a belső combizom méretével van a probléma, hanem a rajta lévő felesleggel.

Melyek a legjobb belső combizom erősítő gyakorlatok?

Szumó guggolás

 Combközelítő gép

 Combközelítés csigán

 Egylábas felállás

Remélem tetszett a cikk! Ha szeretnéd egy megosztással tudod legegyszerűbben megköszönni! 🙂

Te tudod mi az a 7 végzetes tévhit ami meggátol téged a fogyásban? Ha nem akkor olvasd el!

7 végzetes tévhit a fogyásról ingyenes e-book!

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!