Dani, a személyi edző

A popsiformálás 5 lépése

boy-watching-girl

Volt már olyan, hogy megrekedtél a feneked fejlődésében,  vagy csak most akarod elkezdeni az edzését? Akkor érdemes elolvasnod a popsiformálás 5 lépését, mert ha igazán szép kerek feneket szeretnél van néhány dolog amivel jó ha tisztában vagy.

Csatlakozz Dani, a személyi edző fogyókúrás közösségéhez!

 

  1. Változatosság: ha minden alkalommal ugyanazokat a gyakorlatokat végzed, ráadásul azonos intenzitással a feneked nem indul fejlődésnek, hiszen hiányzik számára az elegendő ingerhatás. Minden izmod ezen az elven fejlődik nem csak a feneked, ezért ha edzel törekedj arra, hogy változtasd a gyakorlatokat, a tempót és az ismétlésszámot. Az a legjobb, ha nincs két teljesen egyforma edzésed, igaz ehhez nem árt egy kis rutin vagy ennek hiányában konzultálás egy személyi edzővel.
  2. Farizom specifikus kardió: az erősítő edzések mellet mindig végezz kardiót! Ha egy feszes kerek popsi a cél a kardiódat is célszerű ehhez igazítanod. Olyan gyakorlatokat végezz, amelyek igazán bevonják a farizmodat a munkába. A  legjobb kardió popsira a lépcsőzőgép és az emelkedőre futás vagy gyaloglás. Végezz intervall edzéseket, hogy igazán megdolgoztasd a fenekedet! A kerékpározás bár nagyon népszerű kardió tevékenység de a popsiformálásra semmilyen pozitív hatása nincs. 
  3. Progresszivitás: időről időre növeld az edzések során használt súlyt és a kardiód nehézségi szintjét. Ha nem okoz számodra kihívást minden egyes edzés akkor lazsálsz és ennek a feneked fogja látni a kárát.
  4. Kombinált gyakorlatok: ha nem fejlődik a popsid eléggé akkor vagy nem végzel izolációs gyakorlatokat vagy csak azokat végzed és hiányoznak az edzésedből az összetett gyakorlatok. Kombináld a kettőt a nagyobb hatás érdekében! Izolációs gyakorlatok például a négykézláb helyzetben végzett lábemelés, a láblendítés csigáról hátrafelé vagy oldalra vagy a medence emelés. Összetett gyakorlatok a guggolás, kitörés (sétáló kitörés, kitörés helyben, előre és hátra)  felhúzás vagy  a guggolás oldalra.
  5. Táplálkozás: vess egy pillantást a diétádra. Ha nem látod a fejlődést az lehet azért is, mert a zsírréteg eltakarja. Ha olvastad a korábbi írásaimat akkor már biztosan tudod, hogy azzal, ha a fenekedre edzel még nem fogod a felette lévő zsírt eltüntetni. Ez csak a megfelelő diétával lehetséges. Segíts a farizmaidnak láthatóvá válni és kezdj el diétázni!

 

Ha hasznosnak találtad  a cikket kérlek oszd meg másokkal is!

Csatlakozz Dani, a személyi edző fogyókúrás közösségéhez!

 

Kommentek

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.

Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!