Dani, a személyi edző

Miért ajánlott a nőknek súlyzóznia?

Azoknak a hölgyeknek akik szoktak edzőterembe járni nem szokatlan látvány a januári hónapban a kardiógépek előtti sorban állás. Van egy jó hírem a sor végén állóknak: az erősítő részlegen még van szabad hely. 🙂  Következzen a súlyzós edzés 17 pozitív tulajdonsága:   1. Több kalóriát égetsz Kutatások kimutatták, hogy a nehéz súlyzós edzést követően akár több… Tovább »

A lapos popsi edzése

A férfiak amióta világ a világ buknak a kerek idomokra és bár a willendorfi vénusz óta sokat változott a divat, a lényeg azért megmaradt: legyen jó kerek! 🙂  Hogyan kell edzenem a fenekemet? Sokan gondolják azt, hogy elég guggolni, ha az ember igazán jó feneket akar. Az igazság az, hogy csak kevesen érzik a farizmukat dolgozni,… Tovább »

Müzli készítés házilag, a személyi edzővel

Feszült, rohanós napod volt, túl vagy egy 4 órás meetingen a főnökkel- ami eredetileg csak fél órásnak indult- és mire észbe kapsz már vár is a személyi edződ néhány remek kis gyakorlattal. Mivel nem vagy már teljesen kezdő tudod, hogy az edzéshez stabil vércukorszintre van szükséged, ezért igyekszel enni valamit az edzés előtt, ráadásul az edző biztosan megkérdezi,… Tovább »

Nem szeretek mások előtt edzeni…

“Nem szeretek edzeni mások előtt, mert akkor látják, hogy le akarok fogyni.” Személyi edzőként számtalan esetben találkoztam már a fenti mondattal. A duci nők gyakorta gondolják azt, hogy ciki ha le akarnak fogyni. Sokakat zavar, ha nézik futás közben, látják izzadva szenvedni. A magam részéről soha nem értettem ezt. Engem mindig büszkeség töltött el egy duci ember láttán, amint… Tovább »

Mit adhat egy személyi edző?- írta: B.Dia

2013 elején új munkahelyen kezdtem és bizony ott szembesültem azzal, hogy az elmúlt időszak nehézségei nyomán bizony még a szokásosnál is súlyosabb voltam. Egész életemben túlsúllyal léteztem, de akkor pár hónap alatt további 15 kg jött fel rám. Ráadásul minden egyes reggel felmenni a másodikra olyan volt, mintha ott rögtön meghalnék, az irodai ruháim nem… Tovább »

Újévi életmódváltás 12 lépésben

Futott már zátonyra újévi fogadalmad?  Egy 2014-es tanulmány szerint az emberek csupán 8%-a éri el sikeresen a kitűzött célját.  Ez a szám, igen lehangoló, ha belegondolunk, hogy a legtöbben életmódot szeretnének váltani, azaz tétje van a fogadalomnak. A személyi edzésben minden periodikusan történik, lépésről lépésre.  A siker titka, hogy ne akarj hirtelen mindent megváltoztatni. Tudd… Tovább »

Edzésterv síeléshez

A síelésre fel kell készülni! Az alábbi gyakorlatsorokat végezve, minimalizálhatod a sérülésveszélyt és nem kell az izomlázzal értékes napokat veszítened. Végezd az alábbi edzéstervet 4 héten át, heti 2 alkalommal, hogy ne érje felkészületlenül az ízületeidet a terhelés és ne legyen más dolgod mint élvezni a varázslatos hófödte hegyeket. Az edzésterv: *Guggolás 4x 20 -a gyakorlat végpontján combcsont… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!