Dani, a személyi edző

Az alkohol, a buli, és a fogyókúra

Már csak néhány óra választ el bennünket az új év megünneplésétől és annak alkoholtartalmú veszélyeitől. 🙂 Nem arra buzdítalak, hogy ne igyál, csupán arra, hogy tarts mértéket! Ezért, készítettem számodra egy kalóriatáblázatot, a leggyakrabban előforduló alkoholos italok kalória tartalmával, valamint összeírtam számodra az alkohol fogyasztással kapcsolatos fontos tudnivalókat: A másnaposság súlyosan megterheli a szervezetet és az edzéseiden is hosszútávon érezteti a hatását…. Tovább »

Az ÚJÉVI fogyókúrás edzésterved

Készen állsz ledolgozni az ünnepek alatt felszedett kilókat? Ha olvastad az “Ennyit fogsz hízni karácsonykor” című írásomat, már tudod, hogy mennyire veszélyes, ha az ember ilyenkor nem veszi a fáradságot, hogy elérje minimum az ünnepek előtti súlyát. A legtöbben abból indultok ki, hogy ha nem esztek akkor fogytok. Így néhány nap leforgása alatt akár 3 kilót is könnyen le tudtok adni. Ezzel… Tovább »

3 tanács a karácsonyi vásárláshoz

A legkevésbé sem törődünk az őrült, és stresszes karácsonyi bevásárlás során az egészségünkkel, pedig egy kis figyelmességgel nem csak a bónusz kilóktól menekülhetnénk meg, de a feszültséget is csökkenthetnénk. 1. Mielőtt elindulsz vásárolni egyél! Az alacsony vércukorszint feszültté, türelmetlenné és agresszívvá teszi az embert. Ha indulás előtt eszel, hosszabb ideig lesz stabil a vércukorszinted, ráadásul kisebb az esélye… Tovább »

Ennyit fogsz hízni karácsonykor

Tapasztalataim szerint átlagosan 1-2 kg-ot híztok a karácsony és az újév között. Egy tanulmány arról számol be, hogy a szingli nők hajlamosabbak ettől jóval nagyobb túlsúlyt is felszedni. A probléma abban áll, hogy itt nem csak szénhidrátról és vízről beszélünk, hanem tartós súlygyarapodásról, méghozzá zsírpárnák formájában. Ráadásul a The New England Journal of Medicine kutatása szerint az ünnepek alatt felszedett kilókat… Tovább »

Hányszor kell edzenem a hasam?

Kétféle embertípus van. Aki soha nem edzi a hasát és aki egyfolytában. A kockahas eléréséhez nyilván előbbi nem elég. 🙂 És az jó ha minden nap hasazol? Az állandó hasizom erősítés: 1. Nem égeti el a zsírt a derekad körül. Attól, hogy minden nap edzel a hasizomra nem fognak leolvadni a kilók a derekad körül. Minden embernek… Tovább »

A 3 legjobb hasizom gyakorlat kezdőknek

Hasizom gyakorlatból annyi van mint égen a csillag és az edzőteremben gyakran ugyanennyit látok  helytelenül vagy haszontalanul végrehajtani. Kezdjük azzal, hogy nem mindenkinek ajánlott mindegyik hasizom gyakorlat. A most következő lista egészséges emberekre íródott. Amennyiben hátfájdalmaid vannak vagy voltak fordulj szakemberhez mert ilyen esetben edzői felügyeletre van szükséged. Ne feledd! A hát fájdalma a tested vészjelzés, hogy valami… Tovább »

Kardiózás súlyzós edzés előtt vagy után?

Az előző fejezetben megtárgyaltuk, hogy a súlyzós edzés minden fogyókúra alapja és a kardió arra hivatott, hogy kiegészítse azt. A kardió edzés során  elsősorban szénhidrátot használsz fel üzemanyagként, csak úgy mint a súlyzós edzésen. Ha kimeríted, vagy legalábbis csökkented a tested szénhidrát raktárait mielőtt az ellenállásos edzéshez érsz a súlyzós edzéstől vonod el az energiát. Kezdőknél… Tovább »

Mit ehetek edzés előtt- gyors megoldások

Alapszabály, hogy a táplálkozásodat mindig az aznapi edzéshez kell, hogy igazítsad. Ha neked hétfőn edzésed van,akkor úgy kell enned egész nap, hogy mire a terembe érsz az energiaszinted a maximumom legyen. Ez a gyakorlatban nem azt jelenti, hogy egész nap tömni kell magadat. Egy jól megtervezett táplálkozási programban minimum 5 alkalommal eszünk, így a délutáni edzésnél -ami mondjuk 18 órakor… Tovább »

A kardió vagy az erősítő edzés fogyaszt jobban?

Mind a kettő fontos, egy tökéletes edzéstervben az egyik nem létezik a másik nélkül. De! Egy fogyókúrás programnak a gerincét az erősítő edzés KELL, hogy adja. A kardió edzés azért fontos, mert remekül támogatja az erősítő edzésprogramunkat.  Egy fogyókúrában a szervezettől kalóriát vonunk meg, hogy ezáltal a zsírraktárakból történő energia nyerésre kényszerítsük. A hiányállapot azt eredményezi, hogy testünk saját izomfehérjéit… Tovább »

Kerüld el a bajt!

Mielőtt még elkövetnéd te is azt a hibát, hogy fejest ugrasz az életmódváltás üres medencéjébe, leírom neked mik is az alapvető előkészületek. Ízület vizsgálat: Rengeteg sérülés elkerülhető lenne, ha sportolni vágyó delikvens egy alapos szűrési programon menne/mehetne keresztül mielőtt végleg felhagy a passzív életvitellel és aktívkodni kezd. Az ízületi asszimmetriák gyakran egészen észrevétlenek. Nem járnak… Tovább »

Reális célok

Az előző fejezethez szorosan kapcsolódik a mostani,ugyanis lehet hogy van egy kép a fejedben, hogy mit szeretnél, viszont lehet, hogy soha az életben nem fogod elérni, egész egyszerűen azért mert nem reális. Volt egyszer egy csaj vendégem aki azzal keresett meg, hogy olyan lábakat szeretne mint a modelleknek van a kifutón. A szeretet azonban kevés,… Tovább »

Feltétlenül tudnod kell

Tudnod kell mire vállalkozol. Az út tele van buktatókkal, de egyetlen esés sem olyan amiből ne lehetne felállni. Közhelynek tűnik? Meglehet. De látva, hogy hány és hány ember merül alá és tűnik el az élet végtelen zsíróceánjában, talán nagyobb figyelmet is fordíthatnánk a dolognak. Tudjátok a fitness egy csodálatos dolog. A gyönyörűsége abban rejlik, hogy végtelenül… Tovább »

A fogyás első lépése

Azon túl, hogy személyi edzőként a vendégeim elmondják a céljaikat, sokkal inkább meghatározó fontossággal bír, hogy mi motiválja őket ezeknek az áhított dolgoknak az elérésére. Itt dől el, hogy ki az aki végül eléri céljait és ki az aki nem. Ha nem elég erős a mozgatórugód, akkor csak részeredményeket fogsz elérni, vagy még azt sem…. Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!