Dani, a személyi edző

Kerek popsi-ezek a buktatók

kerek popsi Van néhány kritikus szempont amiket figyelembe kell venned, ha kerek és feszes popsit szeretnél és nincs kedved évről évre,újra és újra nekilendülni a feladatnak. Tudod melyik a test legnagyobb izma? Úgy van, a nagy farizom. A legtöbben amikor a farizom edzésére gondolnak, ebből az izomból indulnak ki és valóban. Egy jól kidolgozott nagy farizom mellett  a középső… Tovább »

Húsvéti fogyókúrás edzésterv

fogyókúrás edzésterv húsvétra Halihó hölgyeim! 🙂 Végre jön a tavasz! Itt az ideje, hogy kibújjunk a nagykabátból, magunk mögött hagyjuk a téli depressziót és szuper formába lendüljünk!  Húsvéti fogyókúrás edzésterv   Mennyit kell fogynom? Először is meg kell határoznod, hogy hány kilótól szeretnél megszabadulni. Ne csak mondj egy számot, pontosan határozd meg, hogy mennyi a cél.  Ha segítségre van szükséged akkor használd… Tovább »

A belső comb edzése

belső combizom edzése A belső comb edzése   A belső comb nem hiába kapja az egyik legnagyobb figyelmet, akkor ha fogyásról beszélünk. Ez ugyanis az egyik legmakacsabb terület amivel nő valaha találkozhat. 🙂 Na de miért olyan nehéz belső combról fogyni? Az emberi test nem véletlenszerűen választotta ki azokat a területeket ahol a zsírraktározása fokozottan valósul meg. Nőknél… Tovább »

Nem indul be a fogyás

nem indul be a fogyás Egy fogyókúra során nincs is annál bosszantóbb, amikor a hetek óta tartó megfeszített diéta és edzés ellenére a mérleg ugyanannyit mutat. Miért nem indul be a fogyás? Ebben a cikkben, hasznos tanácsokat kapsz, hogyan törj ki a stagnálásból, hogy végre új lendületet vegyen a fogyókúrád! Fogyásra fel! 😉 Nem indul be a fogyás   Először is… Tovább »

Méregtelenítés a gyorsabb fogyásért

méregtelenítés-4 Nem tulajdonítunk kellően nagy jelentőséget a méregtelenítésnek,pedig nem csak a fogyásod ütemét gyorsítja fel, de  számos más pozitív egészségügyi hatással is bír. Miért kell méregteleníteni egy fogyókúrában? A zsír jelentős mennyiségű méreganyagot képes raktározni. Amikor valaki fogyni kezd és a zsírsejtekből a véráramba mobilizálódik a zsír, hogy aztán később felhasználódjon, vele együtt a méreganyagot is felszabadulnak. Ezeket a… Tovább »

Gyorsítsd fel az anyagcserédet étkezéssel

anyagcsere-gyorsítás   Ismerős az érzés amikor eldöntöd, hogy most már pedig ha törik ha szakad hétfőtől elkezdesz fogyókúrázni? Aztán eljön a hétfő este és vele a farkaséhség, majd a vacsora elfogyasztása után a bűntudat. Hogyan törhetjük meg ezt az ördögi kört? Amikor diétázni kezdesz, nem csak az ételek milyenségét de azok elfogyasztásának időpontját is figyelembe kell… Tovább »

Hasizom gyakorlatok nőknek

hasizom-gyakolratok-nőknek-plank-labdán Következzen néhány rendkívül hatásos hasizom gyakorlatot, amiket végezve nem csak a hasfalad lesz erős de az egész törzsed, sőt a karjaid is! Plank fitball labdán A gyakorlat a hagyományos plank egyik lehetséges nehezítése. Az instabil felület fokozott izomaktivitásra késztet, miközben a tenyereiden támaszkodsz. Figyelj arra, hogy a hasadat végig feszesen tartsd, ne engedd be a medencédet egy pillanatra… Tovább »

A narancsbőr ellenszere

narancsbőr-3 A narancsbőr és ellenszere   Szégyelled a narancsbőröd? Nyugodj meg. A nők több mint kilencven százaléka találkozott már a narancsbőr enyhébb vagy komolyabb formájával. Persze a narancsbőr attól még ott van és zavar de van egy jó hírem, a narancsbőrnek is megvan az ellenszere! De előtte nézzük, mi is egyáltalán ez a sokat emlegetett kellemetlen jelenség, amely nincs tekintettel… Tovább »

A lapos has titka

lapos has-5   Mindenki ismeri az érzést amikor a hosszú és sötét tél után először emelkedik a hőmérséklet 20 fok fölé. A fákon már torka szakadtukból énekelnek a madarak, a méhek buzgón dolgoznak a tarka virágok beporzásán és ilyenkor még a metró ellenőr is ránk köszön.  Nincs az a rossz hír ami ilyenkor a kedvünket szegheti. Talán csak egy dolog,… Tovább »

A popsiformálás 5 lépése

popsiformálás Volt már olyan, hogy megrekedtél a feneked fejlődésében,  vagy csak most akarod elkezdeni az edzését? Akkor érdemes elolvasnod a popsiformálás 5 lépését, mert ha igazán szép kerek feneket szeretnél van néhány dolog amivel jó ha tisztában vagy. Csatlakozz Dani, a személyi edző fogyókúrás közösségéhez!   Változatosság: ha minden alkalommal ugyanazokat a gyakorlatokat végzed, ráadásul azonos intenzitással a feneked nem indul… Tovább »

A futás és a zsírégetés

futás   Amikor valaki fogyókúrázni kezd, az első dolga, hogy elindul futni. Ha egy kicsit tapasztaltabb az illető már azt is tudja, hogy a futás intenzitásának legjobban meghatározható módja a pulzusmérés. A futás intenzitását ugyanis pontosan meg kell határozni. Ez több okból is fontos: pulzus kontrollált edzés során, mindig a szíved optimális terhelhetőségi szintjének megfelelően fogsz futni. A… Tovább »

FENÉK EDZÉS- a kerek popsi titka

fenék edzés A fenék edzése- a kerek popsi titka   Nagyanyáink még tudták mi az, hogy guggolni vagy órák hosszat hajolgatni, kapálni, ásni a veteményes között, nem is szenvedtek ennyi gerincfájdalomtól. Vegyél egy pillantást a természeti népekre, ahol még nem divat a számítógép előtt ücsörögni. Tökéletes csípőízülettel rendelkeznek és nem okoz számukra gondot teljes mozgás tartományban guggolni. Az az igazság, hogy… Tovább »

GLIKÉMIÁS INDEX és táblázat

glikémiás index   A glikémiás index-avagy milyen a jó fogyókúrás étrend?   Ha sikeres fogyókúrát szeretnél fontos, hogy tisztában legyél azzal mi is az a glikémiás index és hogyan áll kapcsolatban a zsírégetéssel. A glikémiás indexet eredetileg  cukorbetegek kezelésére hozták létre. Az ételeket 1-100-ig terjedő skálán kezdték osztályozni a vércukorszintre gyakorolt hatásuk alapján. A glikémiás index megmutatja, hogy az adott… Tovább »

6 izület gyilkos gyakorlat

no Az alábbiakban azzal próbálok segíteni, hogy megosztok veled néhány méltánytalanul népszerű, veszélyes gyakorlatot, amiket kerülj jó messzire!   1. Törzshajlítás oldalra kézi súlyzóval Egyszerű, érezni, hogy dolgoznak az oldalsó törzsizmok és mindenki azt hiszi, hogy ez eltünteti az úszógumit 🙂 Kész is a népszerűség receptje. Az igazság az, hogy nem lesz tőle vékonyabb a derekad-de… Tovább »

Zabkeksz sütés a személyi edzővel

házi zabkeksz Egy egyszerű és nagyszerű zabkeksz recept, amit használhatsz köztes étkezéseknél, vagy edzés előtt gyorsan bekapva. Fogyaszd egészséggel! 😉   Hozzávalók: 500 g zabpehely darálva (turmixgéppel/darálóval) 200 ml tej (vagy zab-/szója-/kókusz-/rizs-/mandulatej) 2 tojás 3 kávéskanál só  Likeold Facebook oldalamat és csatlakozz az okos nők fogyókúrás közösségéhez!    Elkészítés: Keverd össze a hozzávalókat. A kapott masszát darált zabbal megszórt gyúródeszkán nyújtsd… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!